Түгээмэл асуултууд (FAQ)

ЗАХИАЛГА                                                                                                                                                                                                                                                       

 

1. А: Амралтын өдрөөр захиалга өгч болох уу?

    Х: Та амралтын өдрөөр take.mn сайт дээр захиалга өгөх боломжтой. Захиалгын нөхцлийн талаар https://www.take.mn/pages/page-6 холбоосоор орж, харна уу.

2. А: Сагсандаа хийсэн зарим бүтээгдэхүүн алга болсон байна. Яагаад вэ?

    Х: Take.mn нь тухайн цаг мөч дэхь агуулахын нөөцийн дагуу ажилладаг учир тухайн бүтээгдэхүүнийг сагсанд хийснээр таныг худалдан авах эрхтэй гэж батлан даах боломжгүй юм. Таныг тухайн бүтээгдэхүүнийг худалдан авах хүртэл хэдий таны сагсанд байгаа хэдий ч өөр хэрэглэгч худалдан авч болох юм.

3. А: Миний авахыг хүсч байгаа бүтээгдэхүүн зарагдаж дууссан байна гэнэ. Яах ёстой вэ?

    Х: Та 7777-5511 дугаар луу залган, операторт энэ тухай хэлэх юмуу эсвэл support@take.mn –рүү имэйл бичиж болно. Бид таны дуудлага эсвэл имэйлийг тэмдэглэн авч, тухай бүтээгдэхүүн дахин зарагдаж эхлэх үед таньд утсаар юмуу имэйлээр мэдэгдэнэ. Тухайн бүтээгдэхүүн дахин зарагдаж эхэлснийг мэдэгдсэнээр таньд худалдан авах үүрэг оногдуулахгүй бөгөөд та хүсч байвал худалдан авах боломжтой. 

 

ХҮРГЭЛТ                                                                                                                                                                                                                                                         

1. А: Манай гэр хүргэлтийн бүсэд багтаж байгаа эсэхийг яаж мэдэх вэ?

    Х: Вэб сайтын доод хэсэг дэхь Хэрэглэгчийн үйлчилгээ булангаас Хүргэлтийн бүсийг харах эсвэл  https://www.take.mn/pages/page-1 холбоост даран, харах боломжтой.

2. А: Хүргэлт хийхэд үнийн дүнгийн хязгаарлалт байгаа юу?

    Х: Бид 30.000 төгрөгөөс дээш үнийн дүнтэй худалдан авалтад хүргэлт хийнэ.  Та Хүргэлтийн нөхцлийн талаар https://www.take.mn/pages/page-2 холбоосоор орж харна уу.

3. А: Миний захиалгын хүргэлт хойшлогдоход юу нөлөөлж болох вэ?

    Х: Таны захиалгыг хүргэхээр очих үед та хүргэлт хийлгэхээр бүртгүүлсэн хаягтаа байхгүй байх эсвэл таны бүртгүүлсэн хаяг, утасны дугаар зөрсөн тохиолдолд хойшлогдоно.

 

ТӨЛБӨР                                                                                                                                                                                                                                                             

1. А: Худалдан авсан бүтээгдэхүүний төлбөрөө хэзээ төлөх ёстой байдаг вэ?

    Х: Та захиалгаа хүлээж авахдаа хүргэлтийн ажилтанд төлбөрөө төлнө. Төлбөрийн нөхцлийн талаар https://www.take.mn/pages/page-4 холбоосоор орж, харна уу. 

2. А: Худалдан авалтад татвар ноогдуулах уу?

    Х: Үгүй. Бид таньд татвар багтсан үнийг дүнг санал болгодог.

 

АККАУНТ                                                                                                                                                                                                                                                            

1. А: Би имэйл хаягаа өөрчилсөн юм. Мэдээллээ шинэ хаягруугаа яаж шинэчлэх вэ?

    Х: Та 7777-5511 дугаарт үнэ төлбөргүй холбогдон, оператороор өөрчлүүлэх эсвэл support@take.mn –рүү имэйл бичин, өөрчлөлт хийлгэх боломжтой.